Джейн Харт (Jane Hart (United Kingdom)) ашқан орталық (Centre for Learning and Performance Technologies ) білім саласының мамандары жиі қолданатын технологияларды жинақтап сараптама жасап отырады. Жылда өткізілетін дауыс беруге қатысамын десеңіз мына сайтты көріңіз:
Осы сайттың зерттеулеріне сәйкес ең жиі қолданылатын (өкінішке орай бізде емес) технологиялармен, құралдармен таныс болыңыздар:
Top 30
- Twitter — micro-sharing site
- YouTube — video-sharing tool
- Google Docs – collaboration suite (incl Google Forms)
- Skype — instant messaging/VoIP tool
- WordPress — blogging tool
- Dropbox — file synching software
- Prezi — presentation software
- Moodle — course management system
- Slideshare — presentation sharing site
- (Edu)Glogster — interactive poster tool
- Wikipedia — collaborative encyclopaedia
- Blogger/Blogspot — blogging tool
- diigo — social annotation tool
- Facebook — social network
- Google Search — search engine
- Google Reader — RSS reader
- Evernote — note-taking tool
- Jing — screen capture tool
- PowerPoint — presentation software
- Gmail — web-based email service
- LinkedIn — prof social network
- Edmodo — edu social networking site
- Wikispaces — wiki tool
- Delicious — social bookmarking tool
- Voicethread — collaborative slideshows
- Google+ — social network
- Animoto — videos from images
- Camtasia— screencasting tool
- Audacity — sound editor/recorder
- TED Talks — inspirational videos
850
Бізде кейбір сайттарға шектеу қойылған. Алдыңғы қатардағыларға жұмыстан кіре алмаймын.
Бір жағынан шектеу қойғандары дұрыс деп ойлаймын.
Әйтпесе, ФБ твиттерден шықпайтын едім:)
Бұл жерде мәселе қандай мақсатта қолданатыныңа байланысты. Егер фейсбукты, әлеуметтік желі ретінде, жақсы, тәжірибелі мамандармен байланыс орнатуға, тәжірибе бөлісуге, кітапты немесе әдіс, тәсілді жарнамалауға, т.с.с. қолданса болады YouTube бізде тіпті басқа мақсатта қолданылаты, тек қана ойын-сауық, көңіл көтеру мақсатында. Дүние жүзінің білім саласының мамандары оны білімімен, тәжірибесімен бөлісу мақсатында қолданады. Әрине мұны қазақ тіліндегі сапалы материалдардың болмауымен деп түсіндіруге болады. Бірақ ең қынжылтатыны, мұғалімдер, оқытушылар оны қолданбайтынында, және қолдану жолдарын білмеуінде.